نكات برتر سئو سايت در تهران

۳۱ بازديد

نكات برتر سئو سايت در تهران

سئو چيست؟ SEO(سئو وب سايت) مخفف عبارت Search Engine Optimization يا بهينه سازي موتور جستجو است كه افزايش كميت و كيفيت ترافيك به وب سايت شما از طريق نتايج موتور جستجو مي باشد.

براي درك معناي واقعي نكات برتر سئو سايت در تهران، بياييد اين تعريف را تحليل كنيم و به بخش ها را بررسي كنيم:

  • كيفيت ترافيك. شما مي توانيد همه بازديد كنندگان به سايت خود بكشانيد و گوگل آنها را به سايت شما هدايت مي كند اما اين ترافيك با كيفيت محسوب نمي شود و بايد بازديدكنندگاني را كه واقعاً به كالاهايي كه ارائه مي دهيد علاقه مند هستند، جذب كنيد.
  • كميت ترافيك. هر وقت افرادي را از طريق كليك بر صفحات حاصل از موتور جست و جو به سايت خود كشانديد،ترافيك بيشتر بهتر است.
  • نتايج ارگانيك . تبليغات بخش قابل توجهي از بسياري از SERP ها را تشكيل مي دهند. ترافيك ارگانيك هرگونه ترافيكي است كه نيازي به پرداخت پول براي آن نيست. 

سئو و بهينه سازي وب سايت-ريوال

نحوه كار SEO

طبق اطلاعات r.k.seo گوگل (يا هر موتور جستجوي ديگري كه استفاده مي كنيد) كرولري دارد كه اطلاعات مربوط به تمام مطالبي را كه مي توانند در اينترنت پيدا كنند جمع مي كند. كرولر ها تمام 1 ها و 0 ها را به موتور جستجو باز مي گردانند تا يك فهرست ايجاد كنند. سپس اين شاخص از طريق الگوريتمي تغذيه مي شود كه سعي مي كند تمام داده ها را با پرس و جو شما مطابقت دهد.

در آموزش سئو عوامل زيادي وجود دارد كه وارد الگوريتم موتور جستجو مي شوند ، و در اينجا رتبه بندي آماده شده توسط گروهي از متخصصان آورده شده است :

بهينه سازي وب سايت

اين ها بخش SE از SEO هستند.
بخش O از SEO جايي است كه افرادي كه تمام آن محتوا را مي نويسند و در سايت هاي خود قرار مي دهند در حال جستجوي آن محتوا و آن سايت ها هستند ، بنابراين موتورهاي جستجو قادر خواهند بود آنچه را كه آنها مي بينند و آنچه كاربراني كه به آن دسترسي دارند،متوجه شوند. سئو سايت مي تواند اشكال مختلفي به خود بگيرد.
الگوريتم هاي موتور جستجو به طور مكرر تغيير مي كنند و تاكتيك هاي سئو در پاسخ به آن تغييرات تكامل مي يابد.

 

بهينه سازي on-site چيست؟

سئو on-site(همچنين به عنوان سئو به صورت درون صفحه اي نيز شناخته مي شود) در سئو سايت (بر خلاف پيوندهاي ديگر اينترنت و ساير سيگنال هاي خارجي است كه به طور كلي با عنوان " سئو خارج از سايت " شناخته مي شوند) به منظور كسب رتبه بالاتر  و استفاده از خدمات سئو و اينكه از طريق موتورهاي جستجو ترافيك بيشتري كسب كنيد. جستجوگرها در سايت به بهينه سازي هر دو محتوا و كد منبع HTML يك صفحه اشاره دارد.

علاوه بر كمك به موتورهاي جستجو ، محتواي صفحه را تفسير مي كند ،همچنين به كاربران كمك مي كند تا به سرعت و به وضوح خدمات سئو را درك كنند كه يك صفحه درمورد چيست و اينكه آيا آن به جستجوي آنها ربطي دارد يا خير. در حقيقت ، سئو on-site به موتورهاي جستجوگر كمك مي كند در صورت بازديد از يك صفحه ، بفهمند كه كاربران چه چيزي را مشاهده مي كند (و چه ارزشي را كسب مي كند) ، همچنين بتوانند اطمينان حاصل كنند از اينكه بازديد كنندگان محتواي باكيفيتي را در مورد جستجوي خاصي دريافت مي كنند.

هدف نهايي سئو وب سايت را مي توان تلاش براي آسان تر ساختن موتور جستجوگر و كاربران در نظر گرفت كه:

  • به راحتي متوجه شوند كه يك صفحه وب در مورد چيست؛
  • آن صفحه مرتبط با يك جستجوي خاص نمايش داده شد (به عنوان مثال يك كلمه كليدي خاص يا مجموعه اي از كلمات كليدي).
  • در صفحه نتايج موتور جستجو (SERP) آن صفحه را مفيد و شايسته رتبه بندي مناسب نشان دهيد.

كلمات كليدي ، محتوا و بهينه سازي سايت

براي درك اينكه چرا كلمات كليدي ديگر در مركز سئو وبسايت on-site نيستند ، يادآوري اين اصطلاحات در واقع مهم است: مضامين محتوا .اين كه آيا صفحه اي رتبه بندي شده يا خير ، به استفاده از كلمات كليدي مناسب در مكان هاي معين و مورد انتظار در يك وب سايت وابسته است تا موتورهاي جستجو بتوانند دريابند و بفهمند كه محتواي آن صفحه چيست. اطمينان حاصل كنيد كه موتورهاي جستجو كلمات كليدي را پيدا كرده و سايتي را براي اين شرايط در رتبه بندي قرار داده اند كه در قلب شيوه هاي سئو وب سايت قرار داشته باشد.

اما امروزه موتورهاي جستجو پيشرفته تر شده اند. آنها مي توانند مضمون سئو سايت چيست؟ صفحه را با استفاده از مترادف ها ، زمينه اي كه در آن محتوا ظاهر مي شود استخراج كنند ، يا حتي فقط با توجه به فركانس مورد استفاده در تركيب كلمات خاص . در حالي كه استفاده از كلمات كليدي هنوز اهميت دارد ،اما روش هايي مانند اضافه كردن كلمات كليدي در مكان هاي خاص،در سئو داخلي كمتر استفاده مي شود. دراينجا ايجاد ارتباط با كاربر مهم است . براي هر يك از صفحات خود ، از خود بپرسيد كه محتواي شما به سوالات كاربران (بر اساس استفاده از كلمه كليدي شما چه در صفحه و چه در HTML آن) مربوط مي شود يا نه.

غير مرتبط با كلمات كليدي

گذشته از كلمات كليدي (مباحث) مورد استفاده در محتوا در يك صفحه وب و چگونگي بحث در مورد آنها ، چندين عنصر "كلمه كليدي-آگنوستيك" وجود دارد كه مي توانند در سئو وب سايت يك صفحه تأثير بگذارند.

عوامل رتبه بندي بر اساس بهينه سازي داخلي

نحوه بهينه سازي صفحه شما مي تواند تأثير زيادي در توانايي رتبه بندي آن داشته باشد.

عوامل رتبه بندي سايت براي SEO چيست؟

در صورت بهينه سازي ، عوامل رتبه بندي در صفحه مي توانند تأثير زيادي در توانايي رتبه بندي صفحه شما داشته باشند. بزرگترين عوامل  كه در رتبه بندي موتورهاي جستجو تأثير مي گذارد عبارتند از:

محتواي صفحه

محتواي يك صفحه همان چيزي است كه باعث مي شود موقعيت آن در نتيجه جستجو تعيين شود. اين همان چيزي است كه كاربر براي ديدن پيدا كرده است و از اين رو براي موتورهاي جستجو بسيار مهم است. به همين ترتيب ، ايجاد محتواي خوب مهم است. پس محتواي خوب چيست؟ از منظر سئو وب سايت ، محتواي خوب داراي دو ويژگي است. محتواي خوب بايد يك تقاضا را پشتيباني كند و بايد قابل پيوند باشد.

محتواي خوب يك تقاضا را پشتيباني كند:

درست مانند بازارهاي جهاني ، اطلاعات تحت تأثير عرضه و تقاضا قرار مي گيرند. بهترين محتواي آن چيزي است كه بهترين كار را براي تأمين بيشترين تقاضا انجام مي دهد. اين ممكن است به شكل يك طنز XKCD باشد كه به گروه بزرگي از فن آوري ها لطيفه مي دهد يا ممكن است اين يك مقاله ويكي پديا باشد كه تعريف شبكه .2.0 را به جهانيان توضيح مي دهد. اين مي تواند يك فيلم ، يك تصوير ، صدا يا متن باشد ، اما بايد يك نياز مخاطب را تأمين كند تا به عنوان محتواي خوب در نظر گرفته شود.

محتواي خوب قابل پيوند است:

از ديدگاه سئو ، در صورت پيوند ندادن ، هيچ تفاوتي بين بهترين و بدترين مطالب در اينترنت وجود ندارد. اگر افراد نتوانند به آن پيوند دهند ، موتورهاي جستجو آن را در رتبه بندي قرار نمي دهند ، و در نتيجه محتوا باعث افزايش ترافيك در وب سايت نمي شود. متأسفانه ، اين اتفاق خيلي بيشتر از آنچه ممكن است تصور شود اتفاق مي افتد. چند نمونه از اين موارد عبارتند از: نمايش اسلايدها با تصوير AJAX ، نمايش محتوا فقط پس از ورود به سيستم ، و محتواي قابل بازتوليد يا به اشتراك گذاري محتوايي كه نياز مخاطب را تأمين نمي كند يا قابل پيوند نيست.

بهينه سازي و سئو وب سايت

برچسب عنوان

برچسب هاي عنوان پس از محتوا ، دومين عامل مهم صفحه براي سئو وب سايت است.

SEO بهترين تمرين

صفحات محتوا منبع اصلي وب سايت ها هستند و تقريباً هميشه براي اين است كه بازديد كنندگان به يك سايت مراجعه مي كنند.صفحات محتواي ايده آل بايد مخصوص يك موضوع خاص - معمولاً يك محصول يا يك موضوع - باشند و به مواردي با اهميت بالايي اشاره كنند.

هدف صفحه وب بايد به طور مستقيم در تمام موارد زير بيان شود:

  • برچسب عنوان
  • آدرس اينترنتي
  • محتواي صفحه
  • متن alt

در اينجا مثالي از يك صفحه وب با طراحي مناسب و سئو وبسايت خوب اورده شده است.همه فاكتور هاي داخلي آن بهينه شده اند.

محتواي r.k.seo به چند دليل امتياز خوبي داده شده است: اول ، خود محتوا كپي برداري نشده است (اين باعث مي شود رتبه هاي خوبي براي موتورهاي جستجو پيدا شود) و مقدار كمي از اطلاعات را با جزئيات توضيح مي دهد.اگر يك كاربر در مورد سوپر ماريو جهاني سؤالي داشته باشد ، شانس خوبي وجود دارد كه اين صفحه به سؤال آنها پاسخ دهد.

گذشته از محتوا ، اين صفحه به خوبي نمايش داده شده است.موضوع صفحه در برچسب عنوان (Super Mario World - ويكي پديا ، دائرyclالمعارف رايگان) ، لينك صفحه (http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Mario_World) ، محتواي صفحه (عنوان صفحه ، "فوق العاده" بيان شده است. Mario World ") ، و در متن alt هر تصوير در صفحه قرار داده شده است.

مثال زير از يك صفحه وب بهينه نشده است.توجه كنيد كه تفاوت آن با مثال اول چيست.

سئو وب سايت حرفه اي

اين شكل نمونه اي از رتبه سئو وب سايت كمتري از صفحه محتوا را نشان مي دهد كه عبارت "Super Mario World" را نشان مي دهد.در حالي كه موضوع صفحه در برخي از عناصر مهم صفحه وب (برچسب عنوان و تصاوير) موجود است ، محتوا نسبت به نمونه ويكي پديا از استحكام كمتري برخوردار است و نسخه مربوط به آن در صفحه براي خواننده كمتر مي باشد.

مثال ويكي پديا به خواننده مي گويد Super Mario World يك بازي است كه توسط Nintendo براي سيستم بازي Super Nintendo Entertainment System ساخته و منتشر شده است و نمونه ديگري آن نيست.نتايج جستجو در بينگ و گوگل هم رتبه بندي بهينه سازي صفحه را بالا نشان مي دهد.

يك صفحه وب بهينه سازي شده

يك صفحه وب ايده آل بايد موارد زير را انجام دهد:

  • به يك موضوع خاص (معمولاً يك محصول) ربط دارد
    • موضوع را در برچسب عنوان وارد كنيد
    • موضوع را در URL وارد كنيد
    • موضوع را در alt متن وارد كنيد
    • موضوع را چندين بار در كل محتواي متن مشخص كنيد
  • مطالب منحصر به فرد در مورد يك موضوع خاص ارائه دهيد
  • به دسته آن لينك دهيد
  • به صفحه زير مجموعه آن لينك دهيد (در صورت وجود)
  • به صفحه اصلي خود پيوند دهيد (معمولاً با پيوند تصويري كه آرم وب سايت در سمت چپ بالاي صفحه را نشان مي دهد انجام شد)

بهينه سازي خارج از صفحه

سئو خارجي چيست؟

"سئو خارج از صفحه(خارجي)" (همچنين "SEO خارج از سايت" نيز خوانده مي شود) به اقدامات انجام شده در خارج از وب سايت شخصي شما براي تأثيرگذاري بر رتبه بندي شما در صفحات نتايج موتور جستجو (SERPs) اطلاق مي شود.  

سئو وب سايت براي عوامل رتبه بندي خارج از سايت شامل بهبود موتور جستجو و درك كاربر از محبوبيت سايت ، ارتباط ، اعتماد به نفس و اقتدار سايت مي باشد. اين كار توسط ساير مكانهاي معتبر در اينترنت (صفحات ، سايتها ، افراد و غيره) كه به وب سايت شما پيوند داده مي شوند، انجام مي شود و به طور مؤثر "كيفيت" محتواي شما را بهبود مي بخشد.

چرا سئو خارج از صفحه اهميت دارد؟

در حالي كه الگوريتم هاي جستجو گوگل و عوامل رتبه بندي به طور مداوم در حال تغيير هستند ، اجماع عمومي در جامعه سئو اين است كه ارتباط ، قابليت اطمينان و اتوريتي كه سئو مناسب در خارج از صفحه براي يك وب سايت فراهم مي كند ، باز هم نقش مهمي در توانايي رتبه بندي يك صفحه ايفا مي كند.

سئو وب سايت

در حالي كه ما الگوريتم كامل گوگل را براي رتبه بندي محتوا نمي دانيم ، داده هاي حاصل از مطالعه عوامل رتبه بندي موتور جستجوگر نشان مي دهد كه عوامل مرتبط با سئو خارج از سايت به احتمال زياد بيش از 50 درصد از موارد عامل رتبه بندي را دارند.

پيوندها و بهينه سازي خارجي

ايجاد بك لينك در قلب سئو خارجي است. موتورهاي جستجوگر از لينك دهنده ها به عنوان نشانه هايي از كيفيت محتوا استفاده مي كنند ، بنابراين سايتي كه داراي لينك هاي بسيار  و با ارزش بالا است ، معمولاً بهتر از سايتي مساوي با تعداد لينك هاي كمتر رتبه بندي مي شود.

سه نوع پيوند اصلي وجود دارد كه با نحوه كسب آنها تعريف مي شوند: پيوندهاي طبيعي ، پيوندهاي دستي يا پيوندهاي خودساخته.

  • پيوندهاي طبيعي به صورت طبيعي و بدون هيچ گونه اقدامي از طرف صاحب صفحه ايجاد مي شوند. به عنوان مثال ، يك وبلاگ نويس پستي در مورد مواد غذايي دارد و اين پست به مزارع توليدي مورد علاقه آنها پيوند دارد، يك پيوند طبيعي است.
  • پيوندهاي دستي از طريق فعاليتهاي ايجاد پيوند دستي به دست مي آيند. اين موارد شامل مواردي مانند ارجاع دادن مشتريان به وب سايت شما يا درخواست از اينفلوئنسر براي به اشتراك گذاشتن مطالب شما است.
  • پيوندهاي خود ساخته با شيوه هايي مانند اضافه كردن بك لينك در دايركتوري آنلاين ، فروم ، امضاي نظر وبلاگ يا انتشار مطبوعاتي با انچر تكست بهينه شده ايجاد مي شوند.

خدمات سئو r.k.seo

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.